300 ezer forintot bukott a Bónusz Brigád
Domainenként 50 000 Ft-ot fizethet a vitarendezési eljárás elbukása miatt a Bónusz Brigád - írja a domainABC.hu.
Domainenként 50 000 Ft-ot fizethet a vitarendezési eljárás elbukása miatt a Bónusz Brigád - írja a domainABC.hu.
Magyarországon 6,5 milliárd forint forgalmat bonyolított 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET éves kutatási összefoglalójából.
Idén a zsúfolt plázázás helyett már az online vásárlás volt a trendi. Óriási roham volt a közösségi vásárlásban, a karácsonyi időszakban megkétszerezte forgalmát a Bónusz Brigád.
Luxusutazás, bulizás, terméktesztelés - ezek a leghíresebb "magyar" álommunkák. De miért éri meg ez a cégeknek, és a jelöltek mit tudnak ebből profitálni a későbbiekben?
A Bónusz Brigád a megszokott csökkenő nyári e-kereskedelmi trendek ellenére a tavalyi szezonhoz képest idén nyáron 28 százalékos növekedést értek el forgalom tekintetében, míg az eladott bónuszok számát tekintve 23 százalékkal teljesítették túl a tavalyi május, júniusi, júliusi és augusztusi időszak számait. Az ajánlatszám növekedett a legnagyobb mértékben, mintegy 34 százalékkal, így idén nyáron már átlagosan havi 142 ajánlat közül válogathattak a brigádtagok.
A jelek szerint gyökeres átalakulás előtt áll a (magyar) kuponos kereskedelem. A világ egyik vezető kuponos cége, az amerikai Groupon tőzsdei mélyrepülése megmutatta, hogy az eddigi út nem járható az ágazat számára, a telített piac koncentrációért kiált.
Folytatódott a Bónusz Brigád dinamikus növekedése, így az év első öt hónapját piacvezető pozícióban zárta a magyar tulajdonú társaság. A társaság idén a tavalyi forgalmának megduplázását tervezi.
Folytatódott a Bónusz Brigád dinamikus növekedése, így az év első öt hónapját piacvezető pozícióban zártak – áll a magyar tulajdonú társaság közleményében. De a Kupon Világ is hasonló pozícióban látja vállalkozását.
A Kupon Világ első teljes pénzügyi évében összesen több mint 1,3 milliárd forint bevételt ért el a honlap eladási adatai alapján, amelynek legnagyobb része az utazás területén történő kuponeladásokból származott. A 2010-ben alakult cég állítása szerint 2011 decemberére piacvezető pozícióba került.
A bónuszokat/kuponokat értékesítő cégek közötti ádáz küzdelem a vásárlókért nem csökkent 2012-ben sem. Az erőteljes verseny érthető – minden mért adat arról tanúskodik, hogy ez a piac ugyanolyan dinamikával növekszik továbbra is, ahogy azt az előző évben láthattuk. A GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatása alapján 2012 első öt hónapjában a Bónusz Brigád volt a piacvezető.
A Bónusz Brigád tavaly 300 millió forintbevételre tett szert az utazási ajánlatokból, az idén ez az összeg várhatóan duplázódik. A szolgáltatáson keresztül eddig 20 ezer utazási bónuszt adtak el, amivel mintegy 40 ezren jutottak el belföldi és külföldi szálláshelyekre.
A magyarországi pálya annyira kicsi, hogy nehéz rajta gólt lőni. Ez az általános bölcsesség a közösségi vásárlás területén fokozottan igaz. A tavaly 4,3 milliárd forintos piacot idén nyolc jelentős szereplő hagyta el, köztük tőkeerős cég is. Idén további bukások várhatók, de vannak biztosnak látszó túlélők.
Kisvállalkozóknak nyitott közösségi piacteret a vásárlói oldalt működtető Bónusz Brigád, a nettó 10 millió forintos beruházással létrehozott felületen azok a cégek kínálhatnak kedvezményesen termékeket és szolgáltatásokat, amelyek eddig nem tudtak megjelenni ott.
Piactér néven új portált indít az online kupon üzletből jól ismert Bónusz Brigád. A közösségi piacon elsősorban mikro- és kisvállalkozások kínálhatják kedvezményesen termékeiket és szolgáltatásaikat.
A piacvezető közösségi vásárló oldal pénzügyi gyorsjelentése szerint 2012 első három hónapjában tartotta a pozitív mérlegű tendenciát, és így 2011 októbere óta folyamatosan nyereséget termel.
Közösségi találkozóhelynek, ügyfélpontnak és értékesítési helynek szánják a Brigád Boltot.
A közösségi vásárló oldal március elsején megnyitott a Brigád Boltját közösségi találkozóhelyként, ügyfélszolgálati pontként és egyben értékesítési helyként is használhatnak a brigadisták.
Indulása óta több mint 2 milliárd forintot fogott a Bónusz Brigád a közösségi vásárlói oldalhoz csatlakozó fogyasztóknak.
Tavaly robbantott a Bónusz Brigád közösségi vásárlói weboldalt üzemeltető társaság. A két éve alapított társaság által üzemeltetett közösségi vásárlói oldal első teljes évében 1 milliárd forint feletti árbevételt produkált.
A közösségi vásárló oldalként működő Bónusz Brigád csatlakozott egy, a régió hét országát összefogó bónuszos-kuponos cégcsoporthoz, a regionális hálózatot kezdeményező cseh Slevomat.cz s.r.o. részesedést vásárol a magyar cégben.